Η αλήθεια είναι ότι κάθε αρχή μικρή, αλλά και δύσκολη. Όπως και κάθε άλλη εταιρία, έτσι και η Benvenuto ξεκίνησε σαν μια μικρή πιτσαρία γειτονιάς στην περιοχή του Ταύρου. Για την ακρίβεια, το έτος είναι 1992, όταν οι ιδρυτές θα τοποθετήσουν ένα παραδοσιακό ξυλόφουρνο σε ένα νοικιασμένο χώρο εβδομήντα τετραγωνικών, και θα συστήσουν στο κοινό της περιοχής μια γεύση, που με τα χρόνια θα γίνει, κυριολεκτικά, παράδοση.
Και γιατί όχι; Ήταν άλλωστε μια από τις πρώτες πιτσαρίες που υιοθέτησε την παραδοσιακή τεχνική κατασκευής της πίτσας, ανοίγοντάς τη στον αέρα. Το ζυμάρι παρασκευαζόταν απευθείας στο κατάστημα με την ίδια και απαράλαχτη συνταγή που διατηρεί η αλυσίδα μέχρι και σήμερα. Κατόπιν θα ωρίμαζε στα ψυγεία του καταστήματος για είκοσι-τέσσερις ώρες προκειμένου να ελευθερώσει όλα τα αρώματα και τις γευστικές του ιδιότητες μέχρι να είναι έτοιμο να μετατραπεί στην πίτσα που γνωρίσατε και αγαπήσατε τόσα χρόνια τώρα.
Η χαρακτηριστική σάλτσα ντομάτας που απλώνεται πάνω από αυτό το ζυμάρι όπως και η παραδοσιακή σάλτσα Νάπολι των ζυμαρικών, είναι καλά φυλαγμένες συνταγές τις οποίες η εταιρία διατηρεί αναλλοίωτες. Επιπλέον, η Benvenuto, γίνεται η πρώτη πιτσαρία στην Ελλάδα που θα επιχειρήσει να βάλει αυθεντική ιταλική μοτσαρέλα απευθείας στις πίτσες της, κερδίζοντας τις καρδιές του κοινού της.
Μόλις λίγα χρόνια αργότερα, η αγάπη και η προτίμηση του κόσμου προς τη Benvenuto, θα της επιτρέψει να εγκαινιάσει το δεύτερο κατάστημά της, στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου και αμέσως μετά το τρίτο κατάστημα στην Γλυφάδα. Αργά η γρήγορα, τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, θα μεταφερθούν στην περιοχή του Ελληνικού φιλοξενώντας υπό την επίβλεψή τους εννέα υποκαταστήματα. Έξι στην περιοχή της Αττικής, και τρία στη Θεσσαλονίκη.
Παρόλη την έκταση του μεγέθους, η Benvenuto δεν προχώρησε ποτέ σε κεντρική διανομή. Ακολούθησε μια εξαιρετικά αυστηρή, καθώς και σταθερή, πολιτική καθημερινής παραλαβής φρέσκων πρώτων υλών, και ημερήσιας προετοιμασίας συνταγών, απευθείας στα καταστήματα, την οποία διατηρεί ζωντανή μέχρι και σήμερα.
Πάντα με σεβασμό στον πελάτη πριν από οποιονδήποτε άλλο, όπως και στη δική της παράδοση.